stanowisko urzędnicze – referent ds. administracji/ specjalista ds. administracji w niepełnym wymiarze czasu pracy
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 6 w Gdańsku
(miejsce pracy PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA NR 6)
Dyrektor Zespołu Szkól Ogólnokształcących nr 6
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
stanowisko urzędnicze – referent ds. administracji/specjalista ds. administracji
w niepełnym wymiarze czasu pracy (1/2 etatu)
w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 6
ul. Lenartowicza 21, 80-704 Gdańsk
(informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: <6%)
1. Warunki pracy na stanowisku:
- miejsce wykonywania pracy: ul. Lenartowicza 21, 80-704 Gdańsk Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 6
- praca w sekretariacie,
- praca z klientem,
- obsługa sprzętu biurowego.
2. Zakres zadań:
- prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej z placówki zgodnie
z obowiązującymi przepisami, - prowadzenie rejestracji klientów (w tym e-rejestracji) oraz form udzielonej pomocy,
- redagowanie opinii, orzeczeń oraz zaświadczeń,
- praca w programie GPE, SIO, PROGMAN,
- sporządzanie sprawozdań,
- obsługa klientów poradni w zakresie udzielania informacji, wydawania dokumentów, ustalania terminów badań i konsultacji,
- wykonywanie prac doraźnie zleconych przez dyrektora.
3. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe,
- minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- biegła znajomość obsługi komputera w różnych programach,
- umiejętność redagowania pism,
- podzielność uwagi, cierpliwość i kultura osobista,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność,
- zdolność planowania i organizacji pracy,
- umiejętność współpracy w zespole,
- doświadczenie w pracy na stanowisku identycznym lub zbliżonym, wymagającym podobnych umiejętności i predyspozycji.
5. Wymagane dokumenty:
- informacje (np. CV), o których mowa w art.22 1 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe (wskazane przez osobę ubiegająca się o zatrudnienie), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- list motywacyjny,
- dokumenty potwierdzające wykształcenie,
- dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy,
- dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętności,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku podania danych wykraczających poza wymagane przepisami prawa (art. 221 § 1 i § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy).
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 6, ul. Lenartowicza 21, 80-704 Gdańsk lub przesłać pocztą na podany adres.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem
z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. administracji/ specjalista ds. administracji” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.01.2024 r. Za datę doręczenia uważa się datę wpływu dokumentów do Poradni. Dokumenty dostarczone po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane. Otwarcie kopert odbędzie się w dniu 29.01.2024 r.
Kolejnym etapem naboru będą rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami wyłonionymi
w I etapie naboru, na podstawie złożonych dokumentów. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji poprzez wskazane przez kandydata dane kontaktowe. Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych nie będą informowane.
Zgodnie z art. 15 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. 2019 poz. 1282) niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej ZSO nr 6 przez okres co najmniej 3 miesięcy. Informacja, o której mowa wyżej zawiera:
1) nazwę i adres jednostki,
2) określenie stanowiska,
3) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
4) uzasadnienie dokonanego wyboru albo uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru na stanowisko.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Poradni zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane
w sekretariacie przez okres jednego miesiąca od dnia upowszechnienia informacji
o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonywać odbioru dokumentów osobiście za pokwitowaniem odbioru. Poradnia nie odsyła dokumentów kandydatom. Dokumenty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.